19 Ocak 2012 Perşembe

fırın eldivenleri: parti 2


Fırın eldivenlerimi sevgili kız arkadaşlarıma hediye etmek için yaptım. Bu ikinci parti. Birincisini birkaç yıl önce yapmıştım. Yine kız arkadaşlarıma yılbaşı hediyesi olarak. Ben dikiş dikerken çocuklarım sürekli etrafımda dolanırlar. Kedileri bilirsiniz, herşey onlar için oyundur. Özellikle onlara verilmeyen oyuncaklara bayılırlar. Sevgili oğlum Kaşmir masada dolaşıp durdu ve kaşla göz arasında bir ipliğimi çaldı. Bir an boş bulundum, sonra peşinden koştum. Ağzından almama izin vermeden hızla yuttu. İpliğin ucunda bir dikiş iğnesi de olma ihtimali yüksekti. Emin olamadım tabi. Sonra derhal doktorumuza koşup röntgen çektirdik. Maalesef ipliği iğneyle birlikte yutmuştu. Hemen ameliyata aldılar bebeğimi. Neyse ki iğne herhangi bir zarar vermeden çıkartıldı. O bekleyiş süreci kabus gibiydi bizim için. O gün bugündür dikiş dikerken tehlikeli olabilecek hiçbir nesneyle yalnız bırakmıyorum yaramaz bebeklerimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder